Recenze: Heroes Call

0

Heroes Call nedávno přišlo o příponu THD, což potěšilo nejednoho fanouška kvalitních RPG.Přípona THD totiž označuje aplikace, které jsou určeny pouze pro zařízení s čipem Tegra3, takže nyní už si jí může zahrát široké spektrum uživatelů Androidu bez ohledu na to, jestli máte tento grafický čip. Jak už jsem zmínil jedna se o klasické RPG ve stylu Diabla a ke stažení je zdarma.

Recenze: Heroes Call  Recenze: Heroes Call

Příběh

Jako každé RPG i tato hra má svůj příběh. Ten začíná v městečku Brineside, které se ocitá ve velmi těžkých časech. Město je totiž ve vážném nebezpečí a chvílemi se zdá, že městu už není pomoci. V tom ale přichází skupina odvážných hrdinu, která hodlá město zachránit. Ve skupině se ocitáte i vy a vydáte se zachraňovat město. Na této dlouhé cestě vám, ale nikterak vaši přátelé nepomohou a tak všechnu dřinu budete muset odvést sami.

Styl hry

Pokud si myslíte, že hra bude časově krátká tak jste na omylu. Absolvujete 30 dungeonů, potkáte více než 100 druhů vašich nepřátel a budete muset splnit celkem 40 úkolů. Na začátku si budete moci vybrat jednoho ze tří hrdinů. Rytíř (Blood Knight) a zloděj( Shadow Assasin) jsou k dispozici zdarma. Za kouzelníka( Plague Wizard) budete vyzváni k platbě 0.99 dolarů.

Svého hrdinu budete moci vylepšovat v obchodě, kde mu budete nakupovat lepší části brnění nebo nový a lepší meč.  Ve hře také najdeme možnost vybrat si ze tří druhů brnění nebo jednotlivé části, koupené nebo ukradené z dungeonů, předat odhadci, který určí správnou cenu, pro prodej do banky. Hrdina prochází klasickým levelováním a za každý nový level dostane bod, který použijete pro odemčení jednoho z mnoha speciálních útoků.

Recenze: Heroes Call   Recenze: Heroes Call

Ovládání a Grafika

Nenajdete zde žádný joystick pro pohyb hrdiny. Vše je vyřešeno pomocí klikání na místo, kam chcete, aby váš hrdina přešel. Joystick vám nahradí snad jen možnost držení prstu na obrazovce, aby jste udávali směr vašemu hrdinovi.

Grafické zpracování je na velmi vysoké úrovni a to jak menu, tak i dungeony. Jeden problém by tu, ale byl. Je jím text, který je tak malý na telefonech, že je jen těžko k přečtení, proto doporučuji hru hlavně majitelům tabletů nebo alespoň větších telefonů.

Hra je perfektní po všech stránkách. Poutavý příběh, dobrá hratelnost i herní doba zaručuje kvalitní zábavu a navíc zadarmo. Mikrotransakce zde jsou, ale pokud preferujete hraní zdarma, nebudete je potřebovat, hru lze totiž dohrát v pohodě i bez nich.