Recenze: Steampunk Racing 3D

0

Tato novinka na Google Play je jen krátce a za její dobu působení přilákala již mnoho lidí. Ale proč? Jde snad o revoluční hru? Když to vezmeme kolem a kolem tak ano. Podobnou závodní hru totiž na Android nenajdete.

Recenze: Steampunk Racing 3D

Grafika

To že se jedná o závodní hru, je asi každému zcela jasné. K dispozici máte auto a vašim úkolem je projet cíl jako první, ale vše ostatní je již jinak. Steampunk trochu připomíná herní pecku Carmageddon, protože chce vštípit hráčům stejnou chuť po závodění. I proto si budete moci vybrat auta, které asi nikde jinde nepotkáte. Sci-fi stroje nebo i třeba vzducholoď jsou hlavními lákadly této hry. Vše je pak zaobalené do stejného šíleného grafického kabátku a to dělá tuto hru velmi odlišnou od těch ostatních.

Recenze: Steampunk Racing 3D

Zabijácké pekelné stroje

Vozidel je sice pouze deset, ale na druhou stranu jsou od sebe každé dost odlišné svými vlastnostmi, takže tento nízký počet nevadí. Navíc se změnou auta se mění i druhy útoků a obrany, takže zkoumat a objevovat je toho hodně. U všech budete mít k dispozici dočasné nitro a potom už různé útoky jako raketa, postranní řezáky, olej, ochranu auta nebo například el. výboj,

Recenze: Steampunk Racing 3D

Styl hry

Z předchozího textu je tedy jasné, že půjde o závodění ne zrovna fair-play, ale zde je destrukce povolena a bude určitě potřeba. Vyzkoušet si všech 30 zbraní budete moci na 15 tratích a 6ti power-upech. Výhodou této hry je podporovaný multiplayer, kde si můžete zajet jak jeden závod, tak i celý turnaj proti svým přátelům. Umožněno je až 6 hráčů na trati. Celá hra je navíc skvěle podporována a tak si ji můžou zahrát i majitelé zařízení s Androidem OS 2.1.

Steampunk se také může pyšnit skvělou fyzikou aut. Nestává se totiž moc často v hrách na G.P. , aby každé auto mělo svou vlastní fyziku. Některé má totiž náhon na přední a ve vysokých rychlostech tak lehce sklouznete do smyku nebo některá naopak hůře zatáčí a tak dále.

Recenze: Steampunk Racing 3D

Vývojáři měli rozhodně dobrý nápad. Realizace sem tam trochu pokulhává a pro mne zatím působí tak trochu lacině, ale rozhodně má dobrý základ a s pár aktualizacemi se může stát velmi dobrou hrou.

Celkové hodnocení: 8/10