Hankil Yoon, vedoucí produktové strategie společnosti Samsung, řekl redaktorům serveru CNET, překvapivé informace o počínání korejské společnosti na trhu s tablety. Podle jeho vyjádření se Samsungu nedaří tak, jak by si představoval.
Korejská společnost používá strategii co možná největšího množství zařízení s různými velikostmi displeje i výbavou a doufá, že tak osloví co nejširší vrstvu zákazníků. Zároveň je to údajně způsob, který podporuje neustálé inovace a vývoj zařízení s nejlepšími parametry.
Samsung ve svých tabletech používá operační systém Android, který je zatím v podílu na trhu až za iOS od Apple. Ani ve srovnání s ostatními výrobci tabletů s Androidem na tom není korejský výrobce nejlépe. Sice je nejúspěšnější, v patách má ale velmi silnou a početnou konkurenci: například Amazon, který nabízí superlevný tablet Kindle Fire nebo Asus s velmi úspěšnou řadou Transformer.
Samsung se nyní bude zaměřovat na přepracování produktové řady svých tabletů ve snaze udržet náskok před ostatními a upoutat pozornost zákazníků, kteří hledají nejnovější a nejlepší tablety s Androidem. Prvních výraznějších změn v nabídce Samsungu se dočkáme nejspíš až příští rok.
zdroj: pha
Slevnit,a prodej se rozběhne 🙂
slevit a hlavne vyladit ten uzasny touchwiz..