GoClever pracuje na opravě problému s přístupem do Google Play

2

V posledních několika týdnech se na internetu raketovým tempem množí stížnosti na některé tablety od GoClever, které mají potíže s přístupem do Google Play Store. Uživatelé modelů GoClever Tab T76GPS a GoClever Tab  T76GPSTV uvádějí, že se při pokusu o otevření aplikace Obchod Play objeví chybová hláška. K tomuto problému dokonce v naší Poradně vzniklo dosud nejdelší vlákno s asi padesáti příspěvky od čtenářů.

Samotný výrobce se dosud k problému nevyjadřoval a často ani neodpovídal na e-mailové a telefonické stížnosti zákazníků. Až včera GoClever na svých internetových stránkách zveřejnil oficiální prohlášení, ve kterém se majitelům dotčených tabletů omlouvá a zároveň slibuje brzkou nápravu. Volný překlad tohoto prohlášení najdete níže:

„Servisní oddělení GoClever už zjistilo příčinu problému s předinstalovaným Google Play v tabletech GoClever Tab T76GPS a T76GPSTV. Nyní pracujeme na softwarové opravě. Správný firmware bude na našich internetových stránkách k dispozici do dvou týdnů.

Velice se omlouváme za vzniklou situaci.“

Na internetu se však před vydáním oficiální opravy objevilo několik řešení tohoto problému, se kterým přišli samotní uživatelé. Pokud máte trochu více zkušeností a tablet s rootem, můžete vyzkoušet například tento postup.

zdroj: goclever

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here