Recenze: Drag Racing

1

Dnes si ukážeme hru, která nepatří mezi ty nejmladší na Androidu, přesto se drží na velmi slušných pozicích, co se týče oblíbenosti. Už je to vlastně takový staroušek, protože hra byla vydána před skoro rokem a půl. Ale proč se vám tedy o ní zmiňuji? Důvod je jednoduchý. Nedávno totiž dostala hra velký update a s ním přišel i zcela nový grafický design a pár herních vylepšení. Prakticky by se dalo říci, že jde o pokračování úspěšné hry. Vývojáři se rozhodli nevydávat následovníka této hry, ale zůstat u současné, aby neztratili současné fanouškovské jádro.

Recenze: Drag racing

Styl hry

Jedná se čistě o dragster závody, kde na trati soupeříte pouze ve dvou, kdo dojede rychleji do cíle. Tratě jsou dvou různých délek a to 1/4 a 1/2 míle, přičemž v boji proti bossovi, můžete závodit i na jednomílové trati. Ten kdo zvítězí, získává peníze a respekt body (RP). Za peníze a RP si potom budete moci vylepšovat vaše auta a to třeba novým turbem, nitrem, výfukem nebo koly. Vylepšování zvedá výkonnost auta a to se tak může posunout do jiné třídy a to znamená těžší soupeře. Hra nabídne výběr z 58 vozů všech možných značek, které si můžete prohlédnout na obrázku níže.

Recenze: Drag racing

Tato hra myslí opravdu na každého, protože zde naleznete jak rychlé závody ( offline) tak i multiplayer. MP ve hře prostě musí být, protože hra se doslova nabízí pro tento režim a také dává hráčům mnoho nových výzev. Kromě těchto režimů zde najdeme ještě kariéru, která nabízí 10 výzev. V nich si zajezdíte ve více než 50ti závodech a na konci každé výzvy, budete moci vyzvat bosse.

Ovládání

Připravte se na start, dejte znamení spojkou a nyní se snažte co nejlépe trefit start, aby auto neprokluzovalo nebo nebylo moc pomalé. Pak už jen stačí ve správnou chvíli řadit. Toto je základní princip této hry.

Recenze: Drag racing

Hrát může každý

Tento titul je přizpůsoben každému. Pokud máte rádi auta, ale nerozumíte, jak v něm věci fungují, vůbec to nevadí. Pro milovníky aut tu je nastavování převodovky a následnou možnost, otestování s tovární verzí auta. Opravdu si zde můžete vyhrát a nastavit auto podle vašich představ.

Recenze: Drag racing

Grafika a zvuk

Oboje bylo vylepšeno a hře to jistě prospělo. Především palubka s budíky se vývojářům povedla. Nemá cenu popisovat každou změnu, stačí se podívat na přiložené obrázky.