Dost velké části mužské populace se udělá nevolno jen při představě doprovázení své drahé polovičky v obchodních centrech, ale když příjde řada na nákupy skrze chytrá zařízení, můžou se pánové kolikrát přetrhnout.
Nedávný výzkum prováděný agenturami IAB (Interactive Advertising Bureau) a Verizon na 2013 respondentech zjistil, že v otázce zájmu nakupování přes smartphony se obě pohlaví liší.
Tři čtvrtiny zúčastněných mezi muži ve věku 18-34 let takto nakupují prakticky kdykoliv během měsíce, přičemž ke stejné věci se přiznalo 59% žen stejné věkové skupiny. Jakou částku takovíto lidé na svých zařízeních utratí během měsíce? 39 % mužů uvedlo, že utratí měsíčně 51$ (asi 2270 Kč) a více prostřednictvím svého telefonu. Společně s ženami pak utratí takovou částku 27 procent tázaných.
Počítače pořád platí za nejoblíbenější technologii v otázce online nákupů, přesto 40% lidí sáhne radši po svém telefonu. A co Vy?
zdroj: http://www.phonearena.com